Få din egen database

Dot Bot

15. feb 2016, 22:42

Jepze skrev:Er igang med at se om jeg kan lave hele det danske system
Kunne satme være sjovt at føre sin lokale serie 3 klub op i Suppen.. Hold da kæft en trafik der ville være nede på opvisningsbanen, samt i kantinen oppe i hallen i St. Restrup.

Balslev

2. mar 2016, 12:14

Ubernice skrev: Football Manager 2016 Serie 4 - Sjælland
Jeg kan ikke downloade filen. Siden siger der er opstået en fejl når jeg forsøger, at downloade. Kan du evt. uploade igen?

Success is temporary, loyalty is forever YNWA

laursenchamp

14. mar 2016, 14:18

Hvor skal filen placeres? Jeg synes ikke den kommer frem nogle steder, når jeg placerer den i editor data.. *edit* Fandt det i en anden fil - tak for godt arbejde!

Balslev

16. mar 2016, 13:37

laursenchamp skrev:Hvor skal filen placeres? Jeg synes ikke den kommer frem nogle steder, når jeg placerer den i editor data.. *edit* Fandt det i en anden fil - tak for godt arbejde!
Jeg kan heller ikke finde den. Hvor fandt du den?

Success is temporary, loyalty is forever YNWA

kefiren

19. apr 2016, 20:16

Ubernice skrev:Undskylder jeg ikke har svaret eller uploadet det jeg kom frem til. Alt foregår på Sjælland i databasen, og der vil komme et downloadslink op i første indlæg lige om lidt Jeg vil dog pointere, at det ikke er 100% som i virkeligheden, da jeg ikke har kunne få Editoren til at arbejde 100% sammen med mig, men det er så tæt på, som jeg lige nu kan få det til.
Kan du ikke også tilføje jylland serie 4 i samme database? Lidt ærgerligt, at hold fra jylland ikke rykker op sammen med dem fra sjælland

Ubernice

20. apr 2016, 22:39

kefiren skrev:
Ubernice skrev:Undskylder jeg ikke har svaret eller uploadet det jeg kom frem til. Alt foregår på Sjælland i databasen, og der vil komme et downloadslink op i første indlæg lige om lidt Jeg vil dog pointere, at det ikke er 100% som i virkeligheden, da jeg ikke har kunne få Editoren til at arbejde 100% sammen med mig, men det er så tæt på, som jeg lige nu kan få det til.
Kan du ikke også tilføje jylland serie 4 i samme database? Lidt ærgerligt, at hold fra jylland ikke rykker op sammen med dem fra sjælland
Jeg kommer ikke til, at lave en database med de jyske serier. Grundet, at jeg ikke har lysten og der er alt, alt for mange hold der skal laves. Ja, det er ærgerligt, at de ikke rykker op med dem, men hvis bare jeg laver ned til Serie 3, så er der lavet 10-12 rækker flere end til og med i Serie 4 på Sjælland. Skal jeg lave til Serie 4 i jylland kræver det, at jeg laver omkring 25-30 rækker mere end jeg gjorde på Sjælland. Derudover så skal der laves en hel masse klubber (gennemsnitlig 7 pr række.) Så derfor er der rigtig meget arbejde i det, og bagefter skal jeg så sørge for, at oprykningen mellem de forskellige rækker (sjælland og jylland) stemmer overens. Der er utrolig meget arbejde ved at lave disse ting, og det er desværre slet ikke noget jeg har lyst til lige nu. Men du skal være velkommen til, at lave alle rækker + hold. Så skal jeg nok sørge for, at oprykningerne i de forskellige rækker passer sammen.