Hvem er jeg? TCG

TheCuteGuy

Moderator

9. nov 2017, 20:18

Hey Ja, nogle kender mig nok tilbage fra en 3-4 år siden hvor jeg var på "mit højeste" og jeg havde energien og gnisten på scenen og var en af mange bærende kræfter der har lagt øre og krop til lidt af hvert.. For dem der tænker, hvem er han egentlig og hvor er det navn kommet fra så kommer der lidt "nice-to-know" her. Privat er jeg en gut på 27 år, holder med de glubske ulve fra heden og er gift med Bilka mener mange. Ved siden af arbejdet står jeg sjældent stille. Jeg kan godt lide at lave noget, især frivilligt arbejde, det at gøre en forskel uden at få nogle penge for det. Jeg har altid nogle projekter i gang og jeg håber jeg kan få en gnist tilbage nu her til FMD og få sparket lidt aktivitet i gang her. Det fortjener sitet! Jeg har aldrig været den store nørd til spillet, som med Wester, Herlev, TDM og hvad de forskellige legender hedder her på sitet. Jeg elsker dog spillet alligevel og kan lide at dele lidt ud af erfaringer og hjælpe til rundt på sitet. Bag ved FMD har jeg været med i ledelsen af sitet, skrevet lidt artikler, interviewet nogle prof der spillede det og så har jeg garanteret lavet en masse andet. Kan i hvert fald huske nogle nedbrud.. Hvorfor dukker jeg op nu fra så meget stilhed? Jeg har været gemt/glemt på scenen i et par år da jeg simpelthen mistede lysten og noget andet i livet blev mere interessant.. Jeg "glemte" så at sige FMD lidt og det kan man mene om hvad man vil, men jeg har i hvert fald fået ny energi og nu skal det være! Vi SKAL have det op at stå bare lidt igen nu, det kan ikke passe andet! Navnet: Nogle tænker hvorfor filan hedder han "TheCuteGuy"? Er det for at sympatisere med LGBT`s rettigheder eller hvor kommer det fra? Det kommer sig egentlig af et tilfælde for jeg ved ikke hvor mange år siden, men nok 6-7 år siden. Vi skiftede fra V2 til V3 mener jeg af FMD (Hvad er vi oppe på nu egentlig?) hvor jeg tidligere hed foboldfreaken eller noget i den dur. Jeg tænkte blot ved navne skiftet at det vil være at skille sig lidt ud fra flokken som jeg godt kan lide så det var egentlig derfor. Og til de nysgerrige: Jeg er hetero, ikke at der er noget galt i det andet overhovedet!

Senest rettet af TheCuteGuy 9. nov 2017, 20:25

Kalle

10. nov 2017, 23:10

Vi var v4, jeg aner ikke liiiige hvad vi kalder dette! Og på dit højeste.. Jeg husker stadig en hvis kommentar dengang jeg kort var mod eller hvad vi nu kalder det, da jeg skulle præsenteres iblandt jer. Jeg synes stadig det var toppen for dig

Senest rettet af Kalle 10. nov 2017, 23:12