Football Manager 2018

Kalle

20. okt 2017, 14:45

(Nu da Quest nævner at hvis folk begynder at skrive om FM18 og nævne et opslag.. )

Football Manager 2018 er jo lige om hjørnet, faktisk mindre end en måned væk nu, og derfor er SI da også begyndt at løfte sløret for hvilke nye features vi kan glæde os til.

De har nemlig allerede smidt en 5 videoer ud, faktisk 6. Jeg vælger bare ikke at smide den sidste herind da den intet afslører og den er ret cringe, hvis man spurgte mig. Kan forresten nemt anbefales at subscribe til deres youtube kanal, da jeg tror der kommer flere videoer ud Synes heller ikke det ser ud til, indtil videre ihvertfald, at vi får tilføjet noget helt vildt nyt, men at de nye roller i staben vi fik sidste år, bare får betydning og man får langt mere støtte og et langt nemmere overblik over ens trup og klub, hvilket man selvfølgelig på ingen måde skal klage over.

Hvad glæder du dig mest til og har du allerede forudbestilt?

Kalle

20. okt 2017, 17:17

Så kommer der selvfølgelig en mere kort efter jeg har smidt de andre, men den skal man ikke snydes for. Igen bliver taktikmødet bragt op, forbedret grafik, langt flere kamera muligheder og en lidt rar ændring i form af at man nu nemmere kan mærke om man spiller på Camp Nou eller hos den lokale klub. Tænker også det vil give et lille boost til LLM saves, hvor man kan følge ændringen i klubben på den måde. Animerede holdopstillinger ser også interessant ud. Flere af de her ting er små touches, men synes ærligt at det giver et dejligt lille boost til følelsen.

Wester

20. okt 2017, 22:48

Jeg glæder mig til for 25. år i streg at total dominere FM med Man Utd inden jeg bevæger mig videre til mindre hold. Så glæder jeg mig til, at se hvad der er sket rent taktisk. Alt det andet er jeg faktisk en smule ligeglad med efterhånden. FM handler om taktik for mig, alt det andet er faktisk mere i vejen.
Var der nogen der sagde nørd?

Kalle

21. okt 2017, 00:02

Wester skrev:Jeg glæder mig til for 25. år i streg at total dominere FM med Man Utd inden jeg bevæger mig videre til mindre hold. Så glæder jeg mig til, at se hvad der er sket rent taktisk. Alt det andet er jeg faktisk en smule ligeglad med efterhånden. FM handler om taktik for mig, alt det andet er faktisk mere i vejen.
En god midtbane trio med Segundo Valente, Mezzala og Carrilero?

DavidBeckham

24. okt 2017, 16:35

Jeg tror det bliver første gang jeg ikke køber det nye FM, min tid til at spille, er bare blevet mindre og mindre de sidste år. Hvilket jeg også tydeligt kan se på min steam, det er kun blevet til et par hundrede timer i år..
Manchester United Valencia

TheX

25. okt 2017, 17:20

Jeg ender jo nok med et købe det, men det er nu ikke fordi jeg har spillet meget FM17. Det er ikke fordi jeg ikke har tid, men har bare ikke haft mange interessante saves i 17'eren. Dog haster det ikke for mig med at købe det. Venter nok som minimum til det udkommer og dermed også efter 1 patch.

Kalle

29. okt 2017, 00:00

TheX skrev:Jeg ender jo nok med et købe det, men det er nu ikke fordi jeg har spillet meget FM17. Det er ikke fordi jeg ikke har tid, men har bare ikke haft mange interessante saves i 17'eren. Dog haster det ikke for mig med at købe det. Venter nok som minimum til det udkommer og dermed også efter 1 patch.
Kom igang X. Jeg mangler nogen at være ringe til FM med..

TheX

29. okt 2017, 16:11

Kalle skrev:
TheX skrev:Jeg ender jo nok med et købe det, men det er nu ikke fordi jeg har spillet meget FM17. Det er ikke fordi jeg ikke har tid, men har bare ikke haft mange interessante saves i 17'eren. Dog haster det ikke for mig med at købe det. Venter nok som minimum til det udkommer og dermed også efter 1 patch.
Har lige købt det... Jeg har ingen selvkontrol.

Kalle

30. okt 2017, 08:46

TheX skrev:
Kalle skrev:
Har lige købt det... Jeg har ingen selvkontrol.
Jeg er fan. Ind og vind, forhåbentligt da, med mig!

Giggs

8. nov 2017, 21:00

Eftersom jeg er super træt af at skulle "nøjes" med at læse om fm på Fmfreaks, så får du lige et verbalt skulderklap for dit forsøg på at få gang i siden, Kallemander Jeg har hørt en lille fugl synge om at Canna ALTID er online? Kan dette bekræftes?
Ranegaard dog VALG!!!