Er siden død?

bech1303

25. okt 2017, 21:19

DavidBeckham

27. okt 2017, 19:39

Manchester United Valencia

SotD

Ejer

6. nov 2017, 20:17

I skal være hjertens velkomne til at bruge siden, hvis I har lyst. Jeg skal nok betale for server osv., men min tid er ikke-eksisterende, så jeg kommer ikke til at være en aktiv del selvom jeg ejer siden. Da jeg re-launchede brugte jeg mere end 37 timer om ugen i en periode på to måneder, og kastede for knap 6.000kr. værd af præmier i hovedet på diverse brugere, uden det ændrede nævneværdigt på medlemstallet og den generelle aktivitet. Eksempelvis var det de samme 10-15 brugere der læste de artikler jeg dagligt lagde op i forbindelse med Silkeborg fokus, og det affødte stort set ingen bemærkninger eller interesse, selvom der blev lagt et hav af konkurrencer og challenges op. Så jeg tror ikke på, at siden kan forcere interesse. Skal den komme, skal den komme på baggrund af brugerbaseret interesse hvor de der ønsker at siden fungerer bruger den dagligt i stedet for Skype, Facebook og hvad der nu ellers benyttes. Ligeledes skal de få kammerater og andre ligesindede til at gøre det samme. Så kan det måske få en revival. Personligt er scenen endegyldigt død for mig, og jeg har ikke engang spillet FM17 endnu, og FM18 bliver det første Football Manager nogensinde, som jeg ikke kommer til at eje. Det var mit take på situationen, men som sagt skal I bruge siden i det omfang I har lyst til. Hvis I vil bruge den betaler jeg gerne. Hvis ikke, så stopper jeg nok betalingen på et eller andet tidspunkt.

Følg os på Facebook og Twitter

TheCuteGuy

Moderator

9. nov 2017, 11:44

Hej igen! Jeg ved ikke hvor lang tid siden jeg har været aktiv, men det er saftsusme alt for længe. Jeg tror simpelthen det er gået i "glemmebogen" eller så har lysten bare ikke været der. Jeg kan kun huske jeg har spillet lidt FM17 og har ikke fået det nye FM18 og ved ikke om jeg skal have det. Tiden er blevet lidt en anden lige pludselig, ikke fordi der sker så meget i mit liv men der kommer hurtigt noget i vejen hvor man kan udskyde det hele lidt. Den eneste rigtige aktive side på scenen er FMFreaks og jeg tager sgu hatten af for dem til trods for de er konkurrenter, men derfor syntes jeg stadig vi skal forsøge at banke lidt op i denne. Jeg vil gerne se om jeg ikke kan gøre et forsøg, for jeg har sgu lidt kærlighed til denne side igen og jeg skylder nok lidt selvom jeg har været igennem et par nedture med siden også og det nok slukkede gnisten lidt.
Kalle, QuesT, Lagotolio syntes godt om.

Iznogoud

10. nov 2017, 22:19

Adzke var ked af at hans navn ikke var i søgeresultaterne. Så det er det nu. L0L. Harj!

Kalle

10. nov 2017, 23:11

Iznogoud skrev:Adzke var ked af at hans navn ikke var i søgeresultaterne. Så det er det nu. L0L. Harj!
Det navne skift.. Var det ikke Mirlo det her, eller mixer jeg nogen sammen?

Lagotolio

19. nov 2017, 21:25

Jeg tænker det kunne være fedt hvis siden kom lidt på sporet igen. Måske man skulle snakke lidt sammen om, hvilke ting, som skal gå op i en højere enhed for at det kan lade sig gøre. Det første ville jo været et stabilt bagland, som FMF har, og har haft i mange år. Der har de tungeste drenge bag siden, jo støttet det hele vejen, og selvom der har været små bump på vejen, så har de stadig holdt fast. FMD VAR fantastisk i sine velmagtsdage, men rod bag kulissen, endte det hele, som jeg ser det. Jeg har selv været med i MANGE år nu... På diverse sider, som nu er lukkede - men også på FMF en periode. HVIS man kan få liv i FMD igen, tror jeg man skal vælge en form for fokus område, så den ikke bare bliver en del af pøblen, for hvorfor skulle folk så komme her i stedet for, f.eks. FMF. Jeg ser det dog som en fed mulighed, at få siden lidt tilbage igen, og har selv været med i flere startups gennem tiden, så har da prøvet det før - så hvis folk tænker det som en god ide, så lad os kigge på mulighederne.. Jeg vil vurdere interessen, hvis folk smider en PB, hvor de giver en melding om de også er klar, på at give FMD, det "måske" sidste skud i respiratoren...