FM -> FUT

Snowflake

1. feb 2017, 10:17

Fik en sjov idé i går. Spiller meget lidt FM for tiden, men til gengæld en del Fifa Ultimate Team. For at give mig selv en udfordring, har jeg besluttet mig for at lave et FUT-hold bestående udelukkende af spillere der spillede en rolle på mit FC Halifax-hold fra FM2016. Derefter skal jeg teste alle spillerne i FUT, og se hvilket hold jeg kan stille på benene. Det er især udfordrende da mange af de spillere jeg fik til Halifax, enten var newgens eller helt unge talenter, som derfor enten er meget dårlige i Fifa, eller ikke findes.
Wait for it...

Snowflake

3. feb 2017, 09:27

Så har jeg været mit Halifax-hold igennem, og har spillet de første to FUT-kampe med følgende hold: https://www.futbin.com/17/squad/1557592 Det blev en sejr (3-1) samt et uafgjort (0-0), begge imod CPU'en. Tyler Walker imponerede med 2 mål. Jeg har startet med alle bronze-spillerne, for at give dem en chance, og se hvilke spillere jeg måske kan bruge sidenhen. Derudover har jeg på bænken de lidt bedre spillere, som jeg skal prøve at finde plads til senere. Udover de viste spillere, har jeg haft Delph, Firmino, Alli, Halilovic, Zouma, Donnarumma og Vardy - så dér burde helt sikkert være potentiale
Fætter BR, Kalle syntes godt om.

Senest rettet af Snowflake 3. feb 2017, 09:28

Wait for it...