Spillet kan ikke hentes!

Slupper_man

31. jan 2017, 19:26

Hej folkens. Jeg er sikker på (jeg båder håber og alligevel ikke) at i andre også har prøvet det. Og derfor kan komme med råd/hjælp. Jeg har brugt 460 timer på mit save game med MK Dons, er ubesejret i 35 kampe og er sikke på oprykning. ALT er fryd og gammen i Milton Keynes. Stjernefrø der spiller fantastisk og de gamle rutinerede spillere, der har fundet deres anden ungdom. Jeg er SÅ glad og stolt. Jeg vågner i dag og tænker "hm, jeg må hellere lige spille lidt, inden kampen i aften." Starter spillet og så glæder mig allerede til at se drengene..... "Spillet kan ikke hentes".... U fokkin wat mate?! Jeg har genstartet hele systemet, prøvet at gendanne til en tidligere version, men det var ikke muligt da det ikke var nogen tidligere version. :S Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre! Er der nogle af jer, der har råd, idéer eller andet? Jeg har fuldstændig mistet lysten til overhovedet at spille det igen, når sådan noget sker. Jeg kan jo for filan ikke huske mine trænere, de programmer jeg har lavet, dødbolde, instruktioner og det hele. (stupid me for not saving to the cloud and in several files). HJææælp..!! FM17 Pc Windows 10 6 gb ram, 500 gb Hdd, Intel i5 -2,0 ghz

Kalle

9. feb 2017, 19:23

Jeg vil søge på nettet. Men mener at man kan gendanne filer til tidligere periode, eller sådan noget muligvis. Jeg aner ikke hvordan, men det kan du sikkert finde ud af og måske redde det

Giggs

25. mar 2017, 15:12

Slap da lige af, Kalle!
Kalle, Canna syntes godt om.
Ranegaard dog VALG!!!