Havnar Bóltfelag FM17

ThomasUN

4. nov 2016, 17:46

Jeg er i Football Manager 2017 startet med den traditionsrige færøske klub HB. Klubbens seneste mesterskab ligger tilbage i 12/13 sæsonen og min opgave bliver at få HB tilbage på den færøske trone. Derfor vil jeg i dette spil have stor fokus på udviklingen fra mine egne talenter, som skal fungere som talent fabrik for hele Færøerne. Dertil har jeg en ambition om, at gøre  en god figur på den europæiske scene, men dette ligger dog et stykke ude i fremtiden. Jeg vil løbene komme med opdateringer omkring udviklingen i mit spil, I skal være velkomne til at kommentere samt komme med spørgsmål.
Sjoller225, Rodey76, QuesT syntes godt om.

Senest rettet af ThomasUN 16. okt 2017, 22:52

ThomasUN

17. okt 2017, 00:58

Pre-season Opstarten i det færøske er forløbet fint. Jeg har spillet tre træningskampe og vundet dem alle tre. HB – HB2 2-0 EB/Streymur – HB 1-2 07 Vestur – HB 0-5 Nu venter nyoprykkerne TB i første kamp, hvor jeg på papiret er kæmpe favorit. På transferfronten er der også sket lidt. Ind er kommet: - Den unge midtstopper Ole Bisp Rasmussen(Tidl. Vejle) på fri transfer. - Den svenske fløj William Kvist(Tidl. AB) på fri transfer.   - Den Færøske landsholdsangriber Arnbjørn Theodor Hansen på fri transfer - Den unge offensivspiller Anders Dreyer på en lejeaftale fra Esbjerg FB Af profiler på holdet udover de nyindkøbte vil jeg gerne fremhæve: - Den færøske landsholdsmålmand Teitur Matras Gestsson - Den færøske midtstopper samt landsholdspiller Johan Troest Davidsen - Den tidligere FCK og Livorno spiller Martin Bergvold -  Den tidligere Viborg og Horsens spiller Aleksandar Stankov

Senest rettet af ThomasUN 17. okt 2017, 01:00