EM 2016

Kalle

29. jun 2016, 10:34

QuesT skrev:
Sjoller225 skrev:Så har CR7 & Messi noget tilfælles. De har aldrig vundet et mesterskab med landsholdet
Nu har Messi da trods alt vundet OL med Argentina.
Puha. Den kommer du nok til at høre for i crewet resten af tiden, Sjoller Jeg skal dog være ærlig og sige at jeg heller ikke vidste det. Og nu du alligevel har sneget dig herind, Quest... Hvem vinder de næste kampe?

QuesT

Ejer

29. jun 2016, 10:39

Kalle skrev: Puha. Den kommer du nok til at høre for i crewet resten af tiden, Sjoller Jeg skal dog være ærlig og sige at jeg heller ikke vidste det. Og nu du alligevel har sneget dig herind, Quest... Hvem vinder de næste kampe?
Selvfølgelig kommer han til at høre for det, men vi er en masse der ved mere om fodbold end Sjoller Jeg vil da godt give min vurdering på nogle af dem, en enkelt kommenterer jeg ikke på grundet overtro Polen slår Portugal på hattrick af Robert, i mod Ronaldo's to kasser => 3-2 Wales - Belgien går i straffe da 90 minutter giver 1-1 og tillægstid 2-2. Kevin og Bale scorer i forlænget. Hvem der vinder straffe ved jeg ikke, det kommer an på dagsformen for dem der skal sparke. Frankrig vinder 2-1 over Island efter forlænget spilletid.

Sjoller225

Ejer

29. jun 2016, 20:31

QuesT skrev:
Sjoller225 skrev:Så har CR7 & Messi noget tilfælles. De har aldrig vundet et mesterskab med landsholdet
Nu har Messi da trods alt vundet OL med Argentina.
Så er der MANGE kommentatorer der skal have deres skolepenge retur, for de har ikke nævnt OL i 2008. Men det kan være at det ikke tæller med i deres regnskab. Det er nok kun VM og Copa America Kan godt være jeg ikke kan huske hver slutrunde eller spiller, de grå er jo på fremspring. Men taktisk der er jeg fantastisk. Ses i Superligaen om 10 år
Ejer af  http://www.fmdanmark.dk  &  http://www.yourfootballcareer.com Er du i tvivl om noget, så send mig en privat besked.

QuesT

Ejer

30. jun 2016, 09:16

Sjoller225 skrev: Så er der MANGE kommentatorer der skal have deres skolepenge retur, for de har ikke nævnt OL i 2008. Men det kan være at det ikke tæller med i deres regnskab. Det er nok kun VM og Copa America Kan godt være jeg ikke kan huske hver slutrunde eller spiller, de grå er jo på fremspring. Men taktisk der er jeg fantastisk. Ses i Superligaen om 10 år
Det er sikkert fordi de ikke tager OL med. Om 10 år er det vel med sønnen som stjernen på holdet, er det ikke? Potentialet er der i hvert fald

SotD

Ejer

30. jun 2016, 15:32

OL er ikke en officiel FIFA-godkendt turnering, så den tæller rent officielt lige så meget som den Kirin Cup Danmark netop har spillet. OL har jo heller ikke sammenligningsværdige konkurrencevilkår, for der kan sagtens være store forskelle på årgange, uden at et pågældende landshold nødvendigvis er bedre end det andet. For 3-4 år siden ville Schweiz have haft et fantastisk OL hold, i år har de et elendigt, men samlet set er det Schweiziske landshold blevet bedre.

Følg os på Facebook og Twitter

QuesT

Ejer

30. jun 2016, 16:19

Vi er vel stadigvæk enig om at han har vundet OL med Argentina? Og det er jo det der er spørgsmålet.

Sjoller225

Ejer

30. jun 2016, 20:42

QuesT skrev:
Sjoller225 skrev: Så er der MANGE kommentatorer der skal have deres skolepenge retur, for de har ikke nævnt OL i 2008. Men det kan være at det ikke tæller med i deres regnskab. Det er nok kun VM og Copa America Kan godt være jeg ikke kan huske hver slutrunde eller spiller, de grå er jo på fremspring. Men taktisk der er jeg fantastisk. Ses i Superligaen om 10 år
Det er sikkert fordi de ikke tager OL med. Om 10 år er det vel med sønnen som stjernen på holdet, er det ikke? Potentialet er der i hvert fald
Han er på Fodboldskole i denne uge, og hans træner på skolen har henvendt sig til mig. Men vi venter lige et par år endnu, før at vi skal gå 100% ind på den linje. Der er stadigvæk lidt der skal arbejdes med, bl.a. humørspilleren. Aka tackle modgang.
Kalle syntes godt om.
Ejer af  http://www.fmdanmark.dk  &  http://www.yourfootballcareer.com Er du i tvivl om noget, så send mig en privat besked.

QuesT

Ejer

1. jul 2016, 10:41

Sjoller225 skrev: Han er på Fodboldskole i denne uge, og hans træner på skolen har henvendt sig til mig. Men vi venter lige et par år endnu, før at vi skal gå 100% ind på den linje. Der er stadigvæk lidt der skal arbejdes med, bl.a. humørspilleren. Aka tackle modgang.
Det lyder lovende. Så skal du bare have en mental coach. Se om du kan finde en f.eks. Lars Høgh, han er i mine øjne en der aldrig har givet op.

Kalle

2. jul 2016, 13:26

Sjoller225 skrev:Så hedder det Polen - Belgien Samt Tyskland - Island Tyskland - Belgien i finalen.
Næste gang vi gør det her, så lader jeg dig skrive først og så vælger jeg alle de modsatte af hvem du har valgt. Det kører sgu ikke for dig, Sjoller
Kalle skrev: Jeg prøver også en lidt spændende en så Polen - Wales Tyskland - Frankrig Jeg håber dog også på Island, men jeg tvivler altså på de kan slå Frankrig.
Der ramte man da på sit sats. WALES! En skam at jeg kun troede på dem her og troede på Belgien på managerhold..

Sjoller225

Ejer

2. jul 2016, 13:36

Kalle skrev:
Sjoller225 skrev:Så hedder det Polen - Belgien Samt Tyskland - Island Tyskland - Belgien i finalen.
Næste gang vi gør det her, så lader jeg dig skrive først og så vælger jeg alle de modsatte af hvem du har valgt. Det kører sgu ikke for dig, Sjoller
Kalle skrev: Jeg prøver også en lidt spændende en så Polen - Wales Tyskland - Frankrig Jeg håber dog også på Island, men jeg tvivler altså på de kan slå Frankrig.
Der ramte man da på sit sats. WALES! En skam at jeg kun troede på dem her og troede på Belgien på managerhold..
Så må det jo bliver Italien - Frankrig i den anden semifinale, hvis mine forudsigelser skal holde, jævnfør den første besked Havde regnet med at Belgien havde mere at skyde med, men nu tror jeg at den moralske finale er den i aften!