Kalles Zone - FM16!?

Kalle

5. jul 2016, 18:19

Jeg har sgu fået anskaffet mig FM16 og er kommet roligt igang i den blå del af Manchester, efter en lidt dårlig start pga. lidt taktiske problemer. Lidt tweaks på en downloadet taktik fungerer dog okay lige nu. Før taktikskifte Efter taktikskife Det har ændret en del, selvom der lige mangler det sidste. Resultater er en ting og spillet på banen er en anden jo. Den foretrukne taktik ser sådan ud Jeg fik lidt penge i klubben kort efter transfervinduet pga. en god håndtering af lønbudgettet og at jeg tjente penge på det transfervindue. Kieran Trippier fra Tottenham og Aymeric Laporte fra Athletic kommer til for en samlet sum af ca. 400 mio. City er for mig bare et lidt mere hygge spil og skal nok finde noget lidt mere udfordrende der kan udvikles på. Har været forbi Benfica igennem min dårlige taktikperiode og kunne være jeg skulle prøve det af igen, men først vil jeg lige opbygge den blå del af Manchester og lære en del selv!

whapz

6. jul 2016, 16:02

Det var sgu sent at anskaffe sig spillet !

Kalle

6. jul 2016, 18:44

whapz skrev:Det var sgu sent at anskaffe sig spillet !
Meget sandt, men kom også først igang med FM15 forleden og så var FM16 på tilbud. Hele sidebjælkeidéen var jeg ikke fan af.

Kalle

7. jul 2016, 21:07

Jeg tænker at dette SS gennemgår mit første år meget fint igennem turneringer osv. Jeg har fået 2 mia til næste sæson, så det er vidst bare at bygge drømmehold op nu. Jeg har lavet en masse masse transfers, men de er allesammen 16-17 årige, så jeg ser intet behov for at gennemgå nogen af dem. Jeg overvejer at lege med et tremandsforsvar til næste sæson og skal lige have leget lidt med idéen, men har Kompany, Otamendi og Laporte, som må siges at være et fint 3 mands forsvar at have nede bagved.