[Præsentation] SotD

SotD

Ejer

22. nov 2015, 12:46

Hej allesammen. Nu føler jeg efterhånden, at tingene er så langt på plads (omend der fortsat mangler rigtig meget), at jeg kan tillade mig at præsentere mig selv. Flere af jer kender mig allerede, både igennem FMD og andre sites. Til jer der ikke gør, så hedder jeg Andreas, er 30 år gammel og bor i Silkeborg sammen med min kommende kone. Jeg spiller fodbold på Old Boys niveau, da jeg i en alder af 18 år fik ødelagt min ryg. Siden har jeg kæmpet med diskosprolaps og efterveer fra operationer deraf. Tidligere spillede jeg fodbold og badminton på et relativt højt niveau, ligesom jeg også har cyklet på et "pænt" niveau. Siden skaden har jeg dog mest gjort mig i sport på hyggeniveau, og har siden fundet glæden i sport som andre leverer, eller sports spil - Herunder Football Manager. Jeg har spillet Football Manager fra længe før det overhovedet hed Football Manager, da jeg debuterede med CM2 (tror jeg det hed). I forhold til scenen har jeg ligeledes været med fra før det hed FMDanmark. I flere omgange (siden den spæde start) har jeg været inde i crewet for at hjælpe FMDanmark efter bedste evne. Det har været både op og ned, men det har givet nogle sjove oplevelser og gode bekendtskaber. Af FMDanmark udsprang mit hjertebarn Your Football Career også (dengang FMD Footballers Life), som stadigvæk lever i bedste velgående, og som pt. er ved at blive omstruktureret, så vi kan åbne en international afdeling af spillet. For mit vedkommende døde en stor del af FMDanmark, da NiFo (Den oprindelige ejer), valgte at sælge siden fra til en svensker, der ikke havde den interne forståelse for hvad FMD var, og hvor stærkt fællesskabet var. Derudover gjorde de ondt, at siden blev solgt uden at man havde slået det op, da jeg i flere år havde gået med tanken om, at overtage sitet når NiFo engang ikke længere ønskede det. Men svensk ejerskab døde sitet stille og roligt, men der var stadig stor støtte til sitet og det interne netværk, som man havde kendt fra flere af de "store" navne på scenen. Derfor slog disse sig sammen og forsøgte at skabe hvad FMD nødvendigvis burde være. Desværre skete det, som var sket før, nemlig at visse personer af uransagelige årsager ikke kunne acceptere, at andre havde dette fællesskab, og dermed blev sitet ødelagt af hacker-angreb, eller hvad man nu skal kalde det. FMDanmark døde... På grund af min historie med FMDanmark (og det indgående kendskab til en del personer omkring sitet), så tændte det straks en gnist i mig da TCG (som havde fået overleveret ruinerne af svenskeren) meldte ud at han ikke kunne løfte opgaven, og derfor ville afhænde siden. Jeg tog straks kontakt til mine to nærmeste samarbejdspartnere fra mit andet site (Flemming og Jonas), og spurgte ind til deres holdning til at overtage FMD og forsøge at give brugerne noget af det tabte tilbage. Der var ikke den store betænkningstid hos dem, og vi tog opgaven til os. Ingen af os ved, om FMDanmark nogensinde får det sammenhold, som det havde "dengang", og ingen af os er hjemmeside-mennesker. Det eneste der driver værket er kærligheden til spillet, historien og det netværk som vi ved eksisterer omkring Football Manager i Danmark. Af den årsag valgte vi at give det et skud, og levere det bedste vi nu engang kan med hjælp fra alle dem, som også ønsker FMDanmark det bedste - Og dem er der heldigvis mange af. Måske er det bare en romantisk tanke, men jeg håber at vi igennem åbenhed og et åbenlyst engagement og kærlighed til scenen, kan være med til at give det sammenhold som brugerne gerne vil have. Selvfølgelig skal vi ikke hænge os i fortiden. FMDanmark skal tilbage til brugerne. Hvad de ønsker, skal de få - I de omfang vi kan løse det. Jeg håber at ovenstående giver et indblik i hvem jeg er, hvad mine tanker er omkring sitet og ikke mindst hvorfor jeg gør hvad jeg gør.

Følg os på Facebook og Twitter

TheCuteGuy

Moderator

9. nov 2017, 20:07

Du siger alt det rigtige gamle ven!
Kalle syntes godt om.

Kalle

10. nov 2017, 23:09

TheCuteGuy skrev:Du siger alt det rigtige gamle ven!
To år senere. Du er altid hurtig, Niels

drkevorkian

19. nov 2017, 16:07

Hej Kalle.