Månedens fokus afsluttet - Hvad synes I?

SotD

Ejer

1. mar 2016, 07:51

Hej alle Som I nok har opdaget, så har vi i hele februar måned haft fokus på en bestemt klub, Silkeborg I.F. - Der har været en masse artikler (og der ligger stadig nogle i mit arkiv, som endnu ikke er blevet bragt, af forskellige årsager), der har været konkurrencer osv. Vi vil gerne høre hvad jeres mening er til dette, så vi bedre kan skyde os ind på hvordan vi skal gøre det fremadrettet. Tilslutningen til vores challenge var stor, men det virker til at de fleste faldt fra igen. Jeg har lavet et lille spørgeskema, som jeg vil bede jer klikke på, og derudover vil jeg selvfølgelig meget gerne have jeres udvidede holdning til det. Hvad synes I om det? Er det noget vi bør arbejde videre med i fremtiden? Og ikke mindst, hvorfor?

Følg os på Facebook og Twitter

Wester

1. mar 2016, 08:09

Jeg syntes det var et fantastisk produkt og endda måske en smule for meget. Der kom rigtig mange ting og noget druknede måske i mængden og det syntes jeg er synd.. Hvis man satse ligeså meget næste gang, så kunne det måske være en ide og sprede de artikler ud henover 2 måneder og dermed også give mere tid til challengen. Så har man 8 uger til at nå det hele og det giver også mere tid til at forberede næste omgang Fokus. Måske skulle man også finde en fast dag at udkomme med tingene på, så der hver fredag kom en lille pakke med artikler, konkurrencer osv.. Så ved folk at det er fredag der er guf at hente.. Så syntes jeg, at man med sådan et stort produkt burde flytte det ned hvor blogs er. Så tingene hele tiden er i fokus i stedet for de følg med tråde osv.. Giv det sin egen plads og lad forum være til FM og andet.. Men alt i alt helt sindssygt flot arbejde.. Jeg glæder mig til næste fokus.. Og fjern det månedens fokus navn med mindre i vil kører med et fokus hver måned..
Var der nogen der sagde nørd?

SotD

Ejer

1. mar 2016, 08:13

Wester skrev:Men alt i alt helt sindssygt flot arbejde.. Jeg glæder mig til næste fokus.. Og fjern det månedens fokus navn med mindre i vil kører med et fokus hver måned..
Det her skal jeg lige have uddybet.

Snowflake

1. mar 2016, 10:13

Synes, ligesom Wester, at idéen er rigtig god. Dog var det måske lidt for meget til tider, hvilket gjorde at jeg personligt ikke fik læst alle artiklerne. Så måske lidt større spredning på artikler og hvornår de udgives, eller kører det over 2 måneder?
Wait for it...

Wester

1. mar 2016, 10:25

Månedens fokus er vel noget der er i fokus den måned.. Hvis det spreder sig over to måneder eller ikke er hver måned, så syntes jeg titlen på projektet er fjollet. Det er flueknepperi.
Var der nogen der sagde nørd?

dinhxa

1. mar 2016, 13:54

Det var gennemført. Stor ros for det. Men som de andre siger, så kunne man måske nøjes med 1-2 artikler ugentligt. Det bliver hurtigt meget. Men fortsæt! Ikke nødvendigvis med fokus på klubber, men gerne andre fodboldrelaterede temaer.

DavidBeckham

1. mar 2016, 15:51

Fantastisk gennemført, men som der bliver nævnt, skal man måske sprede det udover to måneder. Derud har du, SotD lagt et fremragende stykke arbejde i det, som er meget beundringsværdigt, kæmpe respekt.
Manchester United Valencia

Herlev

4. mar 2016, 08:38

Rigtig lækkert initiativ. Jeg har ikke meget at tilføje i forhold til ovenstående. Jeg synes ligesom de andre, at det måske blev lidt for sammenkrøllet, da det hele skete over så kort tid. Derfor synes jeg der kom for mange artikler, jeg droppede helt med at læse de sidste, og challenge blev for lang. Jeg har været virkelig glad for de kortere challenger på FMF. Min idé ville være, at lave nogle challenge der kun varer 1-2 sæsoner. Jeg tror ikke det ville hjælpe, at forlænge tidsfristen med evt. 2 måneder.

SotD

Ejer

4. mar 2016, 09:31

Jeg er heller ikke selv fortaler for at forlænge til to måneder. Det tror jeg ikke højner interessen. Så bliver det nærmere en flad fornemmelse. Hvis det skal være godt skal det være rimelig hårdt og intenst. Men jeg lytter selvfølgelig til volumen af artikler mv. Med den meget begrænset hjælp jeg fik, selv af de der tilbød sig, så har jeg heller ikke mulighed for at levere så stor en indsats fremadrettet. Jeg fik tilbudt hjælp fra to via Facebook, som igennem hele måneden kom med dårlige undskyldninger for at der ikke kom noget, at de ringede på forkerte tidspunkter, computeren gik ned og alt det der. De kunne ligeså godt have skrevet at hunden havde ædt opgaven. Så fremadrettet bliver det nok ikke interviews og sjove historier, da det simpelthen tager for lang tid. I hvert fald bliver det meget få. Og så i stedet nok nærmere nogle mere faktuelle artikler, hvor man kan søge informationen på nettet. Det er ikke specielt unikt, som egentlig var det jeg oprindelig søgte, men jeg kan ikke løfte det selv, og så må jeg gå lidt på kompromis. Kortere challenges er fint med mig. 2 sæsoner er også fint, spørgsmålet er bare om der er mulighed for reelt at gøre en forskel på så korte challenges, men det kan I måske hjælpe mig med at finde ud af. Hvad tænker I om præmierne? Er de tilpas relevante til, at I gider deltage i konkurrencerne? Jeg har fået DBU til at donere en landstrøje fyldt med autografer til når vi kører landsholdsmåned (formentlig i juni). Derudover har jeg yderligere en bog fra Kenn Hansen og et gavekort på 300kr. til Unisport. Dem regner jeg med at bruge i de kommende måneder, ligesom jeg selvfølgelig håber at kunne få yderligere ting. Det er svært at skaffe FM-relaterede ting.