Hey! It's me! Lunst... Mit lille Projekthus - The Division...

Jepze

1. mar 2016, 21:34

Der mangler lidt FM eller GTA fra Lunst :-O

Medlem af Gadekærbanden!!!

Kalle

1. mar 2016, 22:19

Jepze skrev:Der mangler lidt FM eller GTA fra Lunst :-O
Det kræver da muligvis også at du spiller lidt GTA, gør det ikke?

Jepze

2. mar 2016, 06:56

Kalle skrev:
Jepze skrev:Der mangler lidt FM eller GTA fra Lunst :-O
Det kræver da muligvis også at du spiller lidt GTA, gør det ikke?
Nu ikke bliv personlig Kalle

Medlem af Gadekærbanden!!!

Lunst

2. mar 2016, 18:54

Har generelt for lidt tid til at spille i hverdagen med lange arbejdsdage, og tid med arvingen og konen når jeg kommer hjem
Hej Kalle!

Lunst

1. maj 2016, 12:45

Bum! Lidt aktivitet fra min side af, da både arvingen og konen ligger og sover til middag Status: The Division: Har (endeligt) ramt level 30, og skal nu igang med at farme gear. Det største problem ved det er dog, at jeg ikke har tiden til det :p Pyt, syntes at selve historien i spillet også er ganske fed, og har hygget mig på ved til de 30., selvom jeg har spillet solo. Football Manager: Har to spil igang. Et hvor jeg har startet op med FC United of Manchester, men det spil er pt. i lagt i dvale inden det rigtigt kom igang, da Leicester succes historie gav mig blod på tanden til at fortsætte mit gamle save. Her startede jeg, som altid fristes man til at sige, med Vejle Boldklub. Efter en oprykning i første sæson, og konsolidering i anden, da Leicester pludseligt bankede på døren ved vinterpausen. De lå på det tidspunkt og rodede rundt i bunden af Championship. Væk var Vardy, Mahrez og mange af de andre, dog var Schmeichel der stadig (men blev senere solgt til WBA). Jeg fik i anden halvdel af sæsonen hævet dem op midt i rækken, og sæsonen efter rykkede klubben op, blev forstærket og sluttede på en EL plads. Dette skyldes ikke mindst den fantastiske start vi fik på sæsonen, da afslutningen var mildest talt elendig. Dog havde vi alt og vinde og intet at tabe, da endnu en sæson i Premier League var sikret. Nu forsøger jeg så at jonglere holdet, så det kan begå sig nogenlunde i både EL (én kamp spillet so far, 5-0 over Brøndby ude), ligaen (roder rundt i den nederste del af midterfeltet) og diverse nationale cup-turneringer (er røget ud af den ene, da jeg tabte med ét mål til latterlige United). Europa Universalis IV: Har lige været sygemeldt en uges tid, så fik en smule tid til at etablere kolonier med Portugal Det var det for nu... Seeeeeeeeeeees!
Hej Kalle!

Kalle

1. maj 2016, 13:12

FÆÆÆÆÆÆÆZT MED LUUUUUUUUUUUNST! Kæmpe fan af projekthuset! Og det bliver kun vildere når vi andre bliver lokket med på The Division bølgen

Lunst

16. maj 2016, 20:12

The Division über awesomeness https://www.youtube.com/watch?v=T9LDC3ohQIA
Hej Kalle!

Snowflake

16. maj 2016, 21:42

Fedt du spiller Division. Jeg er selv lige nået level 30, men mangler lige det sidste af historien. Har mest spillet solo, men også en smule MP. Hvad kører du af Våben, og hvordan er din DPS, Health osv?
Wait for it...

Lunst

4. jun 2016, 16:22

Snowflake skrev: Hvad kører du af Våben, og hvordan er din DPS, Health osv?
Jeg er så super casual, at jeg tager det jeg finder og skyder med det Har generelt ikke brugt voldsomt meget tid på spillet siden jeg ramte lvl 30 og gjorde historien færdig. Jeg mangler nogen faste personer at gøgle instances og DZ med, hvor der er en smule forståelse for, at jeg også har familie som jeg skal bruge tid med.
Hej Kalle!

Snowflake

6. jun 2016, 07:20

Lunst skrev: Jeg er så super casual, at jeg tager det jeg finder og skyder med det Har generelt ikke brugt voldsomt meget tid på spillet siden jeg ramte lvl 30 og gjorde historien færdig. Jeg mangler nogen faste personer at gøgle instances og DZ med, hvor der er en smule forståelse for, at jeg også har familie som jeg skal bruge tid med.
Haha, ja okay. Jeg kører med SMG som mit 1. og så en Marksman som 2. Hverken LMG eller Assault Rifle synes jeg var optimal. Sidstnævnte pga. den store recoil. Jeg har ligeledes ikke den helt store tid, så når jeg spiller MP, er det oftest med et par tilfældige. Jeg er selv færdig med historien nu, og igang med de nye Search & Destroy - det giver en del high-end våben, så er ved at opgradere mit udstyr så jeg kan klare de to incursions.
Lunst syntes godt om.

Senest rettet af Snowflake 6. jun 2016, 07:22

Wait for it...