Konkurrence: Silkeborg I.F. Challenge

MLihn

3. feb 2016, 23:36

Jeg er også gået i gang med SIF Challenge. Første sæson har indtil videre været blandet. Har skiftet en stor del af holdet ud og det har kostet lidt på resultaterne. Efter 26 kampe ligger jeg kun nr. 4 med 43 point - 4 point op til første pladsen. I pokalen er det til gengæld gået godt indtil videre. Slog FCK ud i kvartfinalen 3-1 og semifinalen var noget af en gyser mod FCM. Vandt 1-0 hjemme, men blev totalt udspillet ude. Heldigvis havde jeg i den grad heldet på min side og det lykkedes at hive en sejr hjem på straffe. Nu venter Randers i finalen!

DavidBeckham

4. feb 2016, 01:44

SotD skrev:Få udtaget 3 spillere til det danske landshold: 5pts
Skal alle 3 spillere være udtaget på én gang, eller må det godt være over flere gange?
Manchester United Valencia

Toenner

4. feb 2016, 06:32

Jeg er klar (y)

SotD

Ejer

4. feb 2016, 08:51

DavidBeckham skrev:
Skal alle 3 spillere være udtaget på én gang, eller må det godt være over flere gange?
Det var egentlig bare tanken at man skulle få 3 udtaget i alt, men det er måske for nemt, så lad os sige at det skal være på samme tid i stedet...

Følg os på Facebook og Twitter

DavidBeckham

4. feb 2016, 08:57

SotD skrev:
DavidBeckham skrev:
Det var egentlig bare tanken at man skulle få 3 udtaget i alt, men det er måske for nemt, så lad os sige at det skal være på samme tid i stedet...
Helt i orden, skulle bare være sikre mig hvordan reglen forholdte sig. Jeg har dog kun fået en udtaget indtilvidere og det er Ken Ilsø som har været et monster i min anden sæson

DavidBeckham

4. feb 2016, 11:00

Vind den danske pokalturnering én gang: 20pts Vinder den danske pokaltitel med maksimalt to udenlandske spillere: +10pts Trup part I: Trup part II: Vind en medalje: 10pts (Både sølv, bronze og yderligere mesterskaber. Yderligere pokaltitler giver intet) Kvalificer holdet til et europæisk gruppespil: 15pts Vind det danske mesterskab én gang: 40pts Vinder det danske mesterskab udelukkende med danske spillere: +20pts Trup part I: Trup part II:

SotD

Ejer

4. feb 2016, 17:53

På grund af den ekstraordinært flotte tilslutning til challengen, har vi besluttet at vi smider yderligere en præmie i præmiekassen. Den person, som får 2. pladsen vinder et gavekort fra Unisport til 300,-. Så nu er det bare op på hesten, og ikke lade sig slå ud af, at andre måske er startet bedre ud end dig selv! I samme ombæring vil vi gerne opfordre jer til at "synes godt om" Unisports facebookside, så I altid er opdateret med de nyeste tilbud. I finder Facebooksiden, ved at klikke på [DETTE LINK] Vi honorerer altid flot tilslutning til vores konkurrencer!

Følg os på Facebook og Twitter

MLihn

4. feb 2016, 21:36

MLihn skrev:Jeg er også gået i gang med SIF Challenge. Første sæson har indtil videre været blandet. Har skiftet en stor del af holdet ud og det har kostet lidt på resultaterne. Efter 26 kampe ligger jeg kun nr. 4 med 43 point - 4 point op til første pladsen. I pokalen er det til gengæld gået godt indtil videre. Slog FCK ud i kvartfinalen 3-1 og semifinalen var noget af en gyser mod FCM. Vandt 1-0 hjemme, men blev totalt udspillet ude. Heldigvis havde jeg i den grad heldet på min side og det lykkedes at hive en sejr hjem på straffe. Nu venter Randers i finalen!
Første sæson blev lidt for spændende. Lå nr. 2 inden sidste kamp, men kun med 1p ned til FCF på 4. pladsen som jeg skulle møde i sidste kamp ude. Jeg fik heldigvis fedtet en 0-0 hjem og blev dermed 3er samlet. I pokalfinalen tabte jeg desværre 1-0 til Randers i forlænget spilletid, selvom de havde fået vist Peter Marxen ud efter 47min.

DavidBeckham

4. feb 2016, 22:09

Tillykke med oprykning!

ThomasUN

5. feb 2016, 00:15

Jeg tager i mod udfordringen og er påbegyndt første sæson med Silkeborg i FM16, ser frem til et spændende spil.